Wednesday, December 12, 2012

Birth date 12 - 12 - 2012 paling INDAH

Pagi2 lagi...sms BB aku asyik berdentang denting. SMS masuk tak henti2 dengan ucapan dan doa buat aku sempena hari ulangtahun kelahiran aku yang ke...tet! hahahaha

kebetulan pulak nombor yang tertera tahun ini 12 - 12 - 12. Maybe bagi sesetengah orang, nombor ni power, best, cun dan macam macam lagi. Bagi aku yang di lahirkan pada tarikh ini..ianya semestinya istimewa dari hari biasa, kerana 12- 12-12 tahun ini jatuh pada hari Rabu, iaitu hari aku di lahirkan berpuloh tahun yang lalu. hikhik..

rakan sahabat handai sedara mara anak buah bagai pulak bagi ucapan dan doa yang mengembirakan hari ni buat aku...
ada yang panggil aku Datin,
ada yang panggil aku Tuanku,
ada yang doakan aku cepat dapat baby,
ada yang hadiahkan aku kek virtual, hahaha
ada yang dapat anak buah sama DOB dengan aku huhu...tahniah Mak long Mijan :))
ada jugak yang MMS gambar dia peace kat aku dari atas puncak gunung mana ntah dengan ucapan HAPPY BIRTHDAY!!!

macam macam perangai kan? apa pun rupe perangainya...

Aku ucapkan jutaan terima kasih atas ucapan, doa, usikan dan paling penting ingatan dari kawan kawan,  sabahat handai, BFF, anak buah, bakal anak buah, kawan kepada anak buah, kawan tak berapa kenal sangat, kawan baru kenal melalui FB, sahabat niaga, business partner di singapura. walauwehhhhhhhh...you all really make my day today.

Muahs infinity buat korang :)

Meningkatnya setahun usia, ahkak nun breakfast gaya sihat. Kesihatan yang baik hingga saat ini adalah hadiah paling berharga dariNYA yang maha penyayang. Alhamdulillah.

Jum breakfast gaya sihat...dah berpuluh tahun breakfast makan nasi lemak dan lontong kan?

mulakan hari yang baru!!!
love,

kak nun :))





No comments:

Post a Comment