Friday, January 11, 2013

Makan Free @Red Wok

Boss jemput kami minum petang beramai2 semalam. 

Allocation berlibur untuk tahun 2012 yang tidak pernah di usik oleh Boss.

Restaurant Red Wok jadi pilihan boss, sebab owner restaurant sahabat dia katanya.

Kak nun ikutkan aje. 

Ada 2 batch yang kak nun susun aturkan. Tak bole pergi semua sekali gus. 

Silap haribulan bank kesayangan ramai tu bungkus. Customer bole jadi histeria kalau batch tak jalan sempurna malam tadi. 

Acara makan makan free setiap bulan jadi acara ko bayar sendiri bulan bulan la nakk pulak nanti.

Seronok jugak kak nun malam tadi, dengan menu pilihan sabahat lama yang dah agak 2 tahun kak nun tak temuui. its was Fun. Sekali sekala dengar kisah lama di imbas semula. Kelakar giler.

 Gelak besar sambil makan besar memang best. 



soft crab.

tomyam seafood power.

kak nun prefer siakap steam daripada Kerapu Stim.
anyway its free,apa pun sodap.

Brokoli oyster

Geng from Maybank datang juge.
"Ko nampak kurus la der..."kata aku kat dia
dia jawab "aku saje maintain SLIM."
"Aku nak apply Maybank la der..."kata aku merisik khabar.
"Orang baru kahwin 2 3 tahun tak sesuai keje Maybank ...hekhekhek" jawapan tak ada ide lain, asyik nak kenakan aku.

Kawan lama kalau membahankan tak apa...kalau baru kenal dah membahankan orang lain. 
Nak kena penampau namanya. Sile lari laju2 ye. Hahaha



xoxo
happy betul perut kenyang senang hati
bil :: 16 0rang - 6 menu - RM500 ok la kan.

 



No comments:

Post a Comment